وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: تسلیت می‌گویم درگذشت رضا داودی دروازه‌بان خوب خوزستانی و استقلال اهواز را در مورد بازی می‌گویم الان که بردیم. اگر سازمان لیگ عدالت را رعایت می‌کرد و از همه نیروهای خودمان استفاده می‌کردیم ۷۰ دقیقه خوب بازی می‌کردیم. فوتبال خوب و شناوری را ارایه کردیم. در مالکیت و ارسال توپ خوب بودیم و باید به همه تبریک بگویم. رقبا برده بودند و متاسفانه چند هفته‌ای است یک بازی علیه ما شروع کرده‌اند. داوری علیه ما است و از بیرون برنامه ریزی می‌کنند. دو پنالتی برای ما گرفته نشد. گل حنیف درست بود. کارشناسان روی موسوی پنالتی بود یا نه؟ سه بازی این گونه می‌شود. بازی خوب بود و هوادار لذت برد و راه آهن لایه دفاعی داشت اما هیچ موقعیتی نداشت و به رحمتی تبریک می‌گویم که بهترین گزینه آسیاست. با آن عکس العمل خوبش در مجموع ستایش می‌کنم.

وی افزود: ملی‌پوشان خسته بودند و می‌خواستم به حیدری و جباری استراحت بدهم اما نشد. ما مشکل مالی داریم فتح‌آلله‌زاده زحمت می‌کشد. ۲۵ بازی کردیم اما فقط ۳۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. باید به ما کمک شود تا مشکلات حل شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال مدنظرش هست یا نه گفت: دو ایراد داشت رو به جلو نبودیم و سرعت نداشتیم اما اکنون خوب شده‌ایم اوج کار ما در آسیاست.

قلعه‌نویی در مورد اعتراض به داوری‌ گفت: من اعتراض نکردم پنالتی‌ را نگرفته‌اند.

وی در مورد اعتراض او و دایی علیه داور گفت: داور تصممی میگیرد شاید اشتباه تصمیم بگیرد. شاید فیلم را ببینم بگویم اشتباه می‌کنم اما پنالتی با خطای ساده فرق می‌کند اگر اینطور باشد عذرخواهی می‌کنم. البته جو داوری ما پاک است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بهتر است اعتراض نکنید و کمتر با رسانه‌ها درگیر باشید،گفت: اگر این کار را بکنم دیگر قلعه‌نویی نیستم. حضرت علی گفت باید حق را بگویید. ۳۳۰ مقاله را دیده‌ام و طرف را برج میلاد ببرند و عکس بگیرند.

وی در مورد اینکه این اعتراض‌ها درفوتبال روز نیست گفت: تصور می‌کنید مقصر کیست. ما نمی‌گوییم جامعه خبرنگاری ناپاک است اما برخی قلم‌شان آنطور نیست که حق را انعکاس بدهند یک آدم هرچه دوست داشته سر تمرین گفته و بعد از او مصاحبه گرفتند. فردا این فرد می‌گوید هرکس می‌خواهد خود را نشان بدهد این کار را بکند. من نمی‌دانم این عکاس از کجا امدو این عکس‌ها را گرفت. نشستی با خبرنگاران داشتیم و گفتیم این حرف‌ها بیرون نرود. اما واو به واوش منتشر شد. این بخش خبرنگاری است من می‌گویم جو پاک است آنهایی که قلم می‌زنند از کسی پول نمی‌گیرند از قیافه من خوششان نمی‌آید و به کسی انگ نمی‌زنیم. من می‌گویم خبرنگاران پاکند و هیچ مشکلی هم نیست اما…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1707
بازدید کل : 185968
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا